تاثیر درب اتوماتیک بر بهداشت محیط

تاثیر درب اتوماتیک بر بهداشت محیط

باکتری ها و ویروس ها به موضوع اصلی چند وقت اخیر شده تبدیل شده است به همین علت صاحبان مشاغل و بیمارستان ها به دلیل اهمیت بالای اقدامات بهداشتی، پروتکل های خاصی را برای محیط خود انجام می دهند که یکی از مهم ترین آنها عبور و مرور از یک درب می باشد.

درب اتوماتیک چگونه باعث بهداشتی بودن محیط می شود؟

یکی از دلایل اصلی برای نصب درب های خودکار یا اتوماتیک این است که کمترین تماس با محیط برای عبور و مرور را ایجاد می کند.

این نوع درب ها به دلیل لمس نکردن درب ورودی باعث بهداشت در محیط می شود و از آنجایی که تماس فیزیکی با دست برای عبور لازم نیست، خطرات سرایت با ویروس و باکتری تا حد زیادی کاهش می یابد.

درب اتوماتیک هوابند نیز مانعی در برابر بو و آلودگی ایجاد می کند و صدای محیط بیرونی به داخل را به شدت کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه سرمایش و گرمایشمی می گردد و به حفظ دمای متوسط در همه زمان ها کمک می کند.

درب های خودکار این تصور را ایجاد می کند که کسب و کار شما به بهداشت و راحتی اهمیت می دهد.

درب اتوماتیک با توجه به قفل الکترومکانیکی به مدیریت امنیت محیط شما کمک بسیاری می کند و نگرانی فراموش کردن قفل بودن درب را از بین می برد.

با توجه به فریم آلومینیومی درب می تواند با هر نوع رنگ و برای هر محیطی نصب شود.

با توجه به کلید تعیین وضعیت درب اتوماتیک شما می توانید درب را در حالت دائم باز، قفل، یک طرف بازشو، بازشو تا نیمه و یا به صورت دستی باز و بسته کنید و یا از کلید های پوش باتون برای ورود و خروج از محیط استفاده کنید که می تواند به صورت لمسی یا کلیدی نصب گردد.

این درب ها در بیمارستان ها، سالن های عمل، اتاق بیماران، رستوران ها و هتل ها و مدارس به امری ضروری برای ورود و خروج تبدیل شده است.

در حال حاضر پرفروش ترین مدل های درب اتوماتیک در محیط های کاری درب اتوماتیک سوئینگ می باشد که می توان تمامی درب های نصب شده قبلی را به صورت اتوماتیک در آورد و برای ورود و خروج از سیستم مدیریت یا کارت و تگ استفاده کرد.

همچنین برای ورودی ساختمان های بزرگ و یا هتل ها از سیستم ریولوینگ استفاده کرد که باعث قفل هوا در محیط ورودی به ساختمان می شود و علاوه بر آن دلیل بسیار مهمی برای زیبایی ساختمان شما است.

درب های اسلایدینگ پرفروش ترین نوع از درب های اتوماتیک هستند که برای تمامی ورودی های تجاری و مسکونی بسیار کارآمد می باشد.

منبع :godoors