قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

آخرین به روز رسانی در تاریخ 1402/10/19.

قیمت درب با توجه به نوع فریم، شیشه، اپراتور و نوع برند آن قیمت های متفاوتی دارد.

ما در این پست قصد داریم شما را با قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوت درب اتوماتیک آشنا کنیم.


- ریال

- ریال

- ریال

- ریال

- ریال

ریال

ریال

بهتر است برای اینکه قیمت درب اتوماتیک را برای پروژه خود محاسبه کنیم موارد مختلفی را در نظر بگیریم که می توان به نوع فریم، نوع شیشه، رنگ فریم و برند آن تقسیم بندی کنیم.

قیمت اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای:

برند های مختلف درب آسیایی، اروپایی و ایرانی هرکدام با توجه به نوع سیستم و نیاز شما طبقه بندی می شوند.

شاید بهتر است بهترین و با کیفیت ترین نوع درب های اتوماتیک را برند های اروپایی آن مخصوصا سوئیسی و آلمانی بدانیم.برند های سوئیسی و آلمانی سیستم های پیشگام در زمینه درب اتوماتیک هستند و کیفیت آنها به مراتب بسیار بالاتر از برندهای دیگر است و در اقصی نقاط دنیا این گونه برند ها در پروژه های مطرح و خاص مانند فرودگاه ها و بیمارستان ها نصب و اجرا شده است.

اپراتور های درب اتوماتیک شامل: کنترل باکس (مدار فرمان)، موتور و گیربکس، رادار فوتوسل، کلید تعیین وضعیت،هنگر، تسمه و ریموت رسیور و در بعضی از اپراتور ها همراه قفل الکترومکانیکال و باتری بک آپ می باشد.

قیمت درب اتوماتیک رکورد سوئیس RECORD

رکورد سوئیس را می توان جزو با کیفیت ترین و با قدمت ترین تولید کنندگان اپراتور درب اتوماتیک دانست.

این برند دلایل زیادی برای یک انتخاب مطمئن دارد اما قیمت آن با توجه به کیفیت مواد مصرفی و تکنولوژی به روز آن بالاتر از برند های ایتالیایی و آسیایی است.

اپراتور های موجود در بازار ایران از برند رکورد مدل های STA برای درب اسلایدینگ می باشد.

قیمت مدل STA 21  و STA 20 آگتا رکورد سوئیس 

قیمت این مدل در کشور سوئیس 750 دلار می باشد که با توجه به هزینه حمل و گمرک آن با تمامی متعلقات خود موتور آگتا رکورد و مدار فرمان و... همراه با باتری بک آپ و قفل الکترومکانیکال در بازار ایران قیمتی فی مابین 320.000.000 ریال تا 340.000.000 ریال دارد.

مدل STA 20 در کشور سوئیس حدود قیمتی 950 دلار دارد که همراه با باتری بک آپ و قفل الکترومکانیکال در بازار ایران قیمتی فی مابین 380.000.000 ریال تا 400.000.000 ریال دارد و قیمت های پایین تر از آن را نباید مدل های اصلی رکورد سوئیس در نظر گرفت.

قیمت درب اتوماتیک تورمکس سوئیس TORMAX

برند تورمکس سوئیس برندی آلمانی، سوئیسی است که دفتر مرکزی این برند در کشور سوئیس و کارخانه آن در کشور آلمان می باشد.

این نوع اپراتور به دلیل داشتن نمایندگی های فروش در امارات و ترکیه در 15 سال اخیر به یکی از پرفروش ترین برند های درب اتوماتیک در ایران و خاورمیانه تبدیل شده است.

دو مدل پرفروش درب اسلایدینگ این برند عبارتند از WinDrive 2101 و WinDrive 2201 که در مدل 2101 از موتور دانکر آلمان مدل 25*63 با تحمل وزن مجموع لنگه ها 260 کیلوگرم و در مدل 2201 از دانکر موتور 55*63 با تحمل وزن مجموع لنگه ها 180 کیلوگرم استفاده می گردد.

 

البته موتور های دانکر آلمان نصب شده بر روی سیستم های تورمکس مختص نصب بر روی این نوع اپراتور و ریل تولید شده و برند تورمکس بر روی موتور های دانکر حک شده است.

قیمت مدل تورمکس 2201 با موتور دانکر آلمان 55*63 در کشور سوئیس 780 دلار می باشد و قیمت نهایی آن در بازار ایران حدود 350.000.000 ریال تا 390.000.000 ریال می باشد که همانند مدل 2101 شامل تمامی متعلقات است.

قیمت درب اتوماتیک لابل ایتالیا

مدل های مختلفی از برند لابل ایتالیا در کشور ما موجود می باشد که از مدل های پرفروش آن میتوان به مدل 75، 90 و 150 اشاره کرد.

که در مدل 75 از موتور لابل ایتالیا و در 2 مدل دیگر از موتور دانکر آلمان 25*63 در مدل 90 و از موتور دانکر 55*63 در مدل 150 استفاده می شود.

قیمت مدل 75 در ایتالیا 400 دلار و در ایران در حدود 180.000.000 ریال تا 220.000.000 ریال می باشد که شامل ریل، موتور و گیربکس، مدار فرمان (کنترل باکس)، رادار فوتوسل و هنگر است. مدل 90 در ایتالیا 520 دلار می باشد که در بازار ایران 250.000.000 ریال تا 290.000.000 ریال به فروش می رسد. البته این نوع برند با توجه به انواع کیفیت پایین تر آن (مدل های چینی و ترکیه ای) با قیمت های پایین تر به فروش می رسد که هیچ کدام از آنها اصلی نبوده و کیفیت لازم را ندارد.

قیمت درب اتوماتیک استارک کره جنوبی 

درب استارک کره جنوبی از برند های مطرح در زمینه اتوماسیون درب ها است و از برندهای مطرح در کشور های آسیایی می باشد. این برند در دو مدل 150 و 100 به بازار عرضه می گردد که مدل 150 آن با متعلقات موتور دانکر آلمان، مدار فرمان (کنترل باکس)، کلید تعیین وضعیت و ریل در کشور کره 350 دلار بوده و در بازار ایران قیمتی حدود 150.000.000 ریال تا 180.000.000 ریال است که با توجه به نوع موتور آن (کرماس یا دانکر) قیمت آن تفاوت دارد.

قیمت درب اتوماتیک آریو ایران

درب اتوماتیک آریو برندی بومی سازی شده و تولید داخل می باشد که با توجه به نوع نیاز ها به درب اتوماتیک در کشورمان تمامی امکانات مانند کلید تعیین وضعیت لمسی و موتور کرماس یا دانکر بر روی آن طراحی شده، این نوع اپراتور قابلیت اتصال به سیستم های اطفاء حریق، پرده هوا، کنترل تردد، کارت خوان و کنترل مدیریت ساختمان همانند برند های اروپایی را دارد.

این نوع سیستم با توجه به قطعات مصرفی آن که در بازار ایران به راحتی پیدا می شود سیستمی قابل اعتماد و با کیفیت است که علاوه بر گارانتی مناسب آن اپراتوری بسیار کارآمد است.

قیمت فریم آلومینیومی درب اتوماتیک شیشه ای

فریم آلومینیومی با رنگ پادرکوتینگ به روش الکترواستاتیک پرمصرف ترین نوع فریم آلومینیومی در انواع درب و لت های درب اتوماتیک شیشه ای است.

فریم آلومینیومی پادرکوتینگ شده تحت تاثیر اشعه فرابنفش قرار نمی گیرد و همین امر باعث می شود که هرگز شروع به زنگ زدگی یا پوسیدگی نشود و از آلومینیوم محافظت بیشتری می شود.

آلومینیوم علاوه بر جنبه زیبا شناسی به دلیل داشتن لایه اکسید از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی برخوردار است.

همین امر محافظت از فلز در برابر محیط خارجی را افزایش می دهد.

فریم آلومینیومی با رنگ های مختلف و ابعاد فریم دارای قیمت متفاوتی هستند.

 

قیمت فریم آلومینیومی آنودایز

ما استاندارد Qualanod اروپا با دستور العملی دقیق را برای عملیات آنودایز خود انجام می دهیم که این عملیات لایه های اکسید کنترل شده به پروفیل ها می دهد و با ظاهری طبیعی از آنها محافظت می کند. در این عملیات آنودایز، پروفیل ها تمیز می شوند سپس یک فرایند اکسیداسیون مصنوعی صورت می گیرد و باعث می شود منافذ آلومینیوم باز شود. بعد از این مرحله پروفیل آلومینیومی در حمام اکسید فلزی رنگ می شود و در مرحله آخر منافذ دوباره در حمام بخار مخصوص بسته می شود.

فریم آلومینیومی آنودایز شده مناسب درب اتوماتیک نیز همانند فریم پادر کوتینگ دارای قیمت متفاوتی نسبت به ابعاد و رنگ آن می باشد.

 

قیمت فریم استیل میرور درب اتوماتیک شیشه ای

فریم آلومینیومی با روکش استیل به دلیل رنگ خاص خود توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می کند که همین امر باعث شده تا فروشگا ها و نمایشگاه ها این نوع فریم را برای درب های خود انتخاب کنند. این محصول ضخامت کمی داشته و سطح صاف و براقی دارند.

براق بودن آن به دلیل صیقل دادن سطح آن می باشد.

ویژگی هایی از قبیل ضد فرسایش بودن، انعطاف پذیری، خواص جوش پذیری بالا در طول زمان و مناسب برای هر شرایط آب و هوایی موجب شده تا از استیل استفاده زیادی شود.

استیل آینه ای با گرید های مختلفی همچون 201، 304 و 430 در طرح های متنوعی مانند خش دار مات، آینه ای ساده، براق و چرمی رنگ (طلایی، مسی، آبی و مشکی) در بازار عرضه می شود.

 

قیمت شیشه سکوریت

تفاوت اصلی بین شیشه های خام و شیشه سکوریت نحوه ساخت و تولید آن می باشد که شیشه خام توسط کوره های مخصوص به دمای بالا رسیده و به سرعت تحت فشار هوای بالا خنک می شود و تبدیل به شیشه سکوریت می گردد.

شیشه های سکوریت در صورت شکستن به حالت پودری تغییر حالت داده و مانند شیشه های خام به حالت شمشیری شکسته نمی شود.

دمای تحمل در شیشه خام 60 درجه سانتیگراد می باشد و در شیشه سکوریت 300 درجه سانتیگراد

 

قیمت کاور نما و پشت کاوری درب اتوماتیک

کاور نما پس از نصب درب اتوماتیک بر روی شیار ریل ها قرار گرفته و قسمت اپراتور و هنگر ها را می پوشاند و رادرا فوتوسل داخلی (چشمی درب) بر روی آن نصب می گردد.

کاور پشت نیز قسمت پشت قوطی نصب شده در دیوار را پوشانده و باعث زیبایی بیشتر درب می گردد.

رادار فوتوسل بیرونی برروی کاور پشت نصب می گردد.