طراحی لنگه های درب ضدحریق

طراحی لنگه های درب ضدحریق

مدل های مختلف درب های مقاوم در برابر آتش پرنیان درب با توجه به ضخامت و نوع مواد داخل لنگه ها بر اساس درجه مقاومت، سایز و جنس دسته بندی و تولید می گردد.

انواع لنگه درب ها

هسته لانه زنبوری / Honey comb core

شبکه سلولزی لانه زنبوری از جنس مقوایی بوده که از مزایای آن می توان به مقاومت بالا نسبت به وزن آن که باعث افزایش عمر یراق آلات، فشردگی منظم و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه می شود نام برد.

در های مقاوم در برابر آتش پرنیان درب با هسته لانه زنبوری با ضخامت لنگه در 43mm با استفاده از ورق فولادی به ضخامت 1mm با وزن 35kg تولید می گردد.

این نوع درها برای فضاهای داخلی و خارجی از جمله بیمارستان ها، کتابخانه ها، مراکز خرید قابل استفاده می باشند.

هسته پشم سنگ / RockWool core

هسته داخلی این در ها از جنس سنگ های بلورین بازالتی و سنگ آهن به همراه الیاف به صورت تخته ای فشرده با دانسیته تا 150-120 kg می باشد.

در های مقاوم در برابر آتش پرنیان درب با هسته پشم سنگ با ضخامت لنگه 60mm با استفاده از ورق فولادی به ضخامت 1/25mm با وزن 60kg تولید می گردد.

این درب ها با توجه به عایق صوتی و حرارتی بودن هسته آن، برای فضاهای خارجی از جمله تونل ها، فرودگاه ها، مجتمع تجاری و مسکونی قابل استفاده می باشند.

هسته مواد معدنی / Mineral core

این هسته داخلی با مواد معدنی متشکل از پشم سنگ - پشم سرامیک - گچ نسوز، دارای مقاومت حرارتی و صوتی بیشتر نسبت به موارد فوق است.

از این نوع درب ها به دلیل مقاومت بالا در برابر آتش، در مناطق و مکان های ویژه از جمله تاسیسات حساس نظامی و غیره می توان استفاده نمود.