بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای کدام است؟

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای کدام است؟

ما در این مطلب سعی داریم برند های معتبر درب اتوماتیک شیشه ای را به شما مشتریان عزیز معرفی کنیم تا با نگاهی فنی و نوع نیاز شما، بهترین مدل از برند درب اتوماتیک را برای پروژه خود انتخاب کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای کالایی کار آمد برای تمامی ورودی های ساختمان های تجاری، مسکونی و حتی پارتیشین بندی اداری یا ورودی واحد ها می باشد.

با توجه به نیاز روز افزون به این نوع درب ها بهتر است در انتخاب بهترین برند برای فضای ورودی خود دقت داشته باشیم تا در صورت بروز مشکلات فنی اپراتوری با قطعات قابل تعویض و سیستم ماژولار را انتخاب کنیم.

معمولا برترین برند های درب اتوماتیک شیشه ای در بازار ایران برند های سوئیسی و آلمانی می باشند که با موتور و قطعات اروپایی و با کیفیت خود در تمامی شرایط آب و هوایی و برای تمامی ابعاد های ورودی قابل استفاده هستند.

معرفی برند های اروپایی درب اتوماتیک شیشه ای

از معتبر ترین برند های اروپایی درب اتوماتیک می توان به برند های : رکورد سوئیس (RECORD SWISS)، تورمکس سوئیس (TORMAX SWISS)، گزه آلمان (GEZE GERMANY)، دورما آلمان (DORMA GERMANY)، لابل ایتالیا (LABEL ITALIA)، تاپ ایتالیا (TOPP ITALIA) و بون ادام هلند (BOON EDAM) نام برد.

معرفی شرکت و محصولات رکورد سوئیس

شرکت رکورد سوئیس با بیش از 40 سال تجربه در زمینه درب اتوماتیک و همکاری با 100 تامین کننده در سراسر دنیا به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین شرکت ها در ضمینه درب اتوماتیک تبدیل شده است.

این شرکت تولید کننده اپراتورهای درب اتوماتیک اسلایدینگ، سوئینگ، تلسکوپی و ریولوینگ می باشد.

همچنین این شرکت یکی از معتبرترین تولید کننده گان موتور های اتوماتیک و سیستم های عبور مرور به صورتی تگی، اثر انگشتی و یا پوش باتون ای است.

از محصولات موجود در بازار ایران میتوان به اپراتورهای درب اسلایدینگ مدل های STA و اپراتور های درب ریولوینگ (چرخان) اشاره کرد.

وبسایت : RECORD

معرفی شرکت و محصولات تورمکس سوئیس 

این شرکت اولین درب را در سال 1951 در اروپا نصب کرد و امروزه یک تولید کننده پیشرو در زمینه سیستم درب های اتوماتیک با 25 تامین کننده و 500 توزیع کننده در سراسر دنیا می باشد.

سیستم های تورمکس را میتوان نصب شده در بیشتر فروشگاه ها، بانک ها، مراکز تجاری، رستوران ها، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و کشتی در سراسر اروپا دید.

تورمکس در سال 1942 در زوریخ سوئیس تاسیس شد و در حال حاضر با بیش از 1000 کارمند در سراسر دنیا به کار خود ادامه می دهد.

سیستم های اسلایدینگ تورمکس سوئیس با موتور دانکر آلمان یکی از پرفروش ترین محصولات تورمکس بوده و در حال حاضر در بازار ایران مدل های WinDrive و ریولوینگ این شرکت موجود می باشد.

تورمکس سوئیس تولید کننده اپراتور درب های اسلایدینگ، درب های سوئینگ، درب های تلسکوپی، درب های سکشنال و درب های فولدینگ می باشد.

وبسایت : TORMAX

معرفی شرکت و محصولات گزه آلمان

شرکت گزه آلمان از سال 1863 در زمینه ساختمان مشغول به کار بوده و سیستم های اتوماتیک پنجره و درب را برای پروژه های مطرح و خاص اروپا انجام داده است.

گزه با بیش از 3000 کارمند در سراسر دنیا و دفتر مرکزی در لئونبرگ آلمان و همچنین در تیانجین چین، زرنجانین صربستان و ترکیه سایت های تولید دارد و در 37 کشور دنیا شرکت های انحصاری گزه در حال همکاری با این شرکت می باشند.

1300 کارمند در لئونبرگ آلمان درست در خارج از شهر اشتوتگارت در گزه مشغول به کار هستند و این مقر بین المللی شرکت برای توسعه، تولید و توزیع در این شهر واقع شده است.

از جمله محصولات تولیدی این کمپانی میتوان به محصولات درب چرخان، درب اسلایدینگ، پنجره های اتوماتیک و سیستم های مدیریت هوشمند نام برد.

وبسایت : GEZE

معرفی شرکت و محصولات دورما آلمان

این شرکت با ادغام با برند KABA سوئیس به شرکتی پیشران در زمینه سیستم های امنیتی و دسترسی به عبور و مرور می باشد.

ادغام دو برند با نام تجاری DORMAKABA که در تاسیس برند دورما در سال 1908 و کابا در سال 1862 که توانسته اند تا به حال یکی از با کیفیت ترین محصولات حضور غیاب و کنترل دسترسی به ورود و خروج را تولید و در سراسر اروپا و کشور های دیگر نصب و اجرا کنند.

گروه دورماکابا در 1 سپتامبر 2015 فعالیت خود را آغاز کرده اند.

محصولات این برند شامل تمامی محصولات اتوماتیکی در فرودگاه ها و مراکز تجاری و همچنین دستگیره و یراق آلات درب و پنجره می باشد.

از محصولات درب اتوماتیک این برند در بازار ایران می توان به مدل های ES اشاره کرد.

وبسایت : DORMAKABA

معرفی شرکت و محصولات لابل ایتالیا

شرکتی ایتالیایی با بیش از 40 سال تجربه در زمینه اتوماسیون درب می باشد.

لابل در زمینه درب های اتوماتیک و سیستم های اتوماتیک بیمارستانی تاسیس شده و توانسته در بازار آسیا به برندی قابل اطمینان با توجه به قیمت پایین تر آن نسبت به برند های آلمانی و سوئیسی تبدیل شود.

البته باید در نظر گرفت که این برند به دلیل قیمت پایین آن و امکان تولید ساده تر نسبت به برند های سوئیسی و آلمانی مدل های مشابه بسیار زیادی در کشور ایران دارد.

این شرکت تولید کننده اپراتور های درب اتوماتیک اسلایدینگ، تلسکوپی و سوئینگ می باشد که از این برند مدل های اسلایدینگ آن در بازار ایران موجود است.

وبسایت : LABEL

معرفی شرکت و محصولات تاپ ایتالیا

شرکت تاپ برندی تازه تاسیس در کشور ایتالیا می باشد که در زمینه اتوماسیون درب و پنجره می باشد.

این برند دارای سیستم های با کیفیت برای اتوماتیک کردن درب های چوبی، شیشه ای و یا درب های از قبل نصب شده کشویی می باشد.

از سیستم های موجود در بازار این برند می توان به مدل های K series آن نام برد.

وبسایت : TOPP