طرح ها و سبک های برتر درب های یو پی وی سی

طرح ها و سبک های برتر درب های یو پی وی سی

در این دوران مدرن اکثر مردم درب های یو پی وی سی را برای ورودی های خود اتخاب می کنند به این دلیل که یک درب زیبایی و ارزش به خانه شما می بخشد.

تقریبا می توان گفت اولین چیزی که مهمان در بدو ورود به ساختمان متوجه زیبایی آن می شود درب ورودی است که بازتابی از شخصیت شماست.

با این حال در بیشتر موارد مردم به درب ها اهمیت زیادی نمی دهند در صورتی که بیشترین بخش مهمی از یک ساختمان است.و زمانی که شما درب ورودی درستی را انتخاب کنید به اندازه مبلمان خانه در زیبایی تاثیر گذار است. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با ورودی های مدرن و جدید یو پی وی سی بیشتر آشنا کنیم.

1-درب های کشویی یو پی وی سی

یکی از رایج ترین و در عین حال محبوب ترین طراحی درب نوع کشویی آن است.این درب ها توسط غلطک جابه جا می شوند تا عملکردی روان و بدون دردسر داشته باشند و به دلیل بازشدن کشویی این درب ها، دسترسی بی نظیری را به فضاهای بیرونی ارائه می دهند.

طرح های این نوع درب ها بسیار متنوع هستند و دسترسی نا محدودی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و برای فضای بالکن یا ایوان بسیار مناسب است.

2-درب شیب دار یا فولکس واگنی کشویی

نصب این نوع درب می تواند بیشترین فضا و بالاترین کاربرد از یک درب را برای شما داشته باشد.این درب ها تنها با چرخاندن دستگیره به صورت شیب دار باز می شود و یا به صورت کشویی حرکت می کنند.این درب به شکلی طراحی شده است که در عملکرد بسیار بی صدا باشد و کمترین فضا را در هنگام باز شدن اشغال کند.این درب ها به علت نوع بازشو شیب دار خود بهترین  گزینه برای تهویه هوا هستند.

3-درب های محافظ دار یو پی وی سی
این نوع درب های کلاسیک از امنیت بالایی برخوردار هستند و بسیار بادوام و بدون نیاز به رسیدگی و ریگلاژ سال های سال می توانند بدون هیچ گونه ایرادی به کار خود ادامه دهند و با ترکیب زیباشناسی سنتی و عملکرد امروزی ترکیب شده و عملا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند.این نوع درب با لولاهای بسیار محکم خود و قفل های امنیتی نصب شده بر روی آن امنیت بالایی را فراهم می آورند.

4-درب تاشو یو پی وی سی

این درب ها با عملکرد غلطکی و لولایی خود بیشترین فضا را در اختیار شما قرار می دهند و یکی از کاربردی ترین نوع درب ها برای فضای داخل خانه که نیاز به بازشو بالا یا برای اتاق های مشرف به باغ ها و تراس ها بسیار کاربرد دارند.

این نوع سیستم به وسیله غلطک های روان خود عمل باز و بسته شدن را به راحتی هرچه تمام تر انجام می دهد و در هنگام بسته شدن عایق صدا و هوای بسیار کارآمدی است.این نوع درب های یا پنجره ها بسیار مناسب ورودی تراس ها می باشد.

5-درب های لیفت اند اسلاید

درب های لیفت اند اسلاید انتخابی بسیار پرطرفدار و محبوب در ساختمان هایی مانند هتل های مجلل، خانه های ویلایی، سالن ها و ساختمان های تجاری یا مسکونی است.این درب با ساختار پیچیده و مستحکم خود باعث پایداری بیشتر و همچنین ارائه بالاترین سطح از راحتی و امنیت است.درب بالابر کشویی با غلطک های خود در هنگام جلو و عقل شدن به راحتی بر روی ریل ها جابه جا می شود و باعث می شود که درب با کیفیت بالاتر و امنیت بیشتر به عقب یا جلو حرکت کند.در عین حال این نوع پنجره می تواند به راحتی با دکوراسیون منزل شما ترکیب شود.

منبع :mycomart