درب اتوماتیک لولایی به چه نحوی تعمیر می شود؟

درب اتوماتیک لولایی به چه نحوی تعمیر می شود؟

نحوه تعمیر درب بازکن چرخشی (لولایی)

یک جنبه ضروری از همه کار های سخت و تلاشی که در پیشرفت تکنولوژی انجام می شود، ایجاد و ارائه راحتی است.

درب های اتوماتیک بخش قابل توجه ای از تغییرات سریع امروزی برای آسایش و بهروری پس از سال 1954 شده است.

درب اتوماتیک سوئینگ یا لولایی بیشترین محبوبیت درب های اتوماتیک را دارد. این درب های سوئینگ مجهز به مکانیزم اتوماتیک هستند و آنها طوری طراحی شده اند که بتوانند نزدیک شدن ترافیک افراد را تشخیص بدهند.

مکانیزم الکترونیکی آنها راحتی و آسودگی را برای کاربران فراهم می کند. با استفاده از درب های اتوماتیک لولایی نیازی نیست که کاربران تلاش زیادی را برای باز و بسته کردن درب بکار ببرد. با این حال تمام مکانیزم های الکترونیک نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

اما این مکانیزم وابسته به نوع فرمان بازشو و بسته شو شما به درب متفاوت است و معمولا طراحی شده است تا با سنسور های ریموتی حرکتی فروسرخ حرکت کند.

این نمونه از درب ها مکانیزم تابعی ندارند، بنابراین می توانند برای نوع ورود و خروج جایگزین متفاوتی داشته باشند.

در این مورد شرکت های حرفه ای درب اتوماتیک لولایی مورد نیاز است. بسیار پیشنهاد می شود که همان شرکت نصب کننده محصول درب را برای تعمیرات استخدام کنید. به هر حال زیاد سخت نیست و تعداد زیادی شرکت تعمیر درب اتوماتیک وجود دارند که می توانند خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند.

شرکت های تعمیر درب اتوماتیک می توانند خدمات درب های صنعتی، تجاری و خرده فروشی را ارائه دهند.

زمانی که تعمیر درب لولایی در قسمت تشخیص مکانیزم باز و بسته شو درب مورد نیاز باشد ممکن است به هریک از دو روش زیر انجام شود.

ممکن است مکانیزم آسیب دیده باشد و نیاز به تعمیر فوری داشته باشد.

یا ممکن است مکانیزم نتواند اتصال مورد نیاز خود را از مبدا سیگنال دریافت کند.

برخی از درهای چرخشی مجهز به سنسورهای فشار هستند که در مسیر حرکتی زیر درب قرار می گیرند. هنگامی که عابران پیاده روی این سنسور راه می روند، درب برای ورود یا خروج باز می شود. برخی از درهای چرخشی نیز از پرتوهای مادون قرمز استفاده می کنند که عابران پیاده را تشخیص می دهد و اجازه خروج یا ورود را می دهد. همچنین سنسورهای تشخیص حرکتی وجود دارد که هنگام تشخیص حرکت در مسیر سنسور، همان واکنش را نشان می دهد.

هنگامی که این درهای چرخشی بسیار خوب کار می کنند، علاوه بر راحتی از برخورد عابر پیاده با درب جلوگیری می شود. ورود یا خروج در ساختمان ها نیز برای همه عابران پیاده بسیار راحت خواهد بود زیرا دیگر هیچ تلاشی نمی کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که بدون استفاده از دست از درب عبور کنند. این درب‌های چرخشی برای همه مصرف‌کنندگان به‌ویژه برای کسانی که دارای معلولیت جسمی هستند بسیار سودمند است.

درب های لولایی بیشتر در قسمت بازویی که وظیفه اتصال سیستم به درب را دارد به مشکل می خورند که این مشکل به علت برخورد با درب ایجاد می شود که نیاز به تعویض بازویی درب دارد.

اگر سیستم شما روشن نمی شود مشکل از مدار کنترل فرمان یا موتور است که یا به علت نوسانات برقی از کار افتاده است یا به علت استهلاک زیاد درب ایجاد شده است.

شرکت پرنیان درب با پشتیانی 24 ساعته خود در تمامی کشور می تواند در سریع ترین زمان ممکن درب های شما را تعمیر و یا با قرار دادهای خدماتی برای مدت زمان یکساله درب شما را گارانتی کند.

منبع :olideautodoor