بهترین درب اتوماتیک کدام است؟

بهترین درب اتوماتیک کدام است؟

بلاگ اول- بهترین درب های اتوماتیک اروپایی
بهترین درب اتوماتیک به موارد زیادی وابسته است که ما میخواهیم در این مقاله به تمامی موارد و برند های مختلف درب اتوماتیک اشاره کنیم.

بلاگ اول- بهترین درب های اتوماتیک اروپایی - معرفی 6 برند معروف و برتر درب اتوماتیک در اروپا

بهترین درب اتوماتیک به موارد زیادی وابسته است که ما میخواهیم در این مقاله به تمامی موارد و برند های مختلف درب اتوماتیک اشاره کنیم.

شما می توانید این برند ها را بررسی کرده و اطلاعات بیشتری در مورد محصولات آن ها و امکاناتی که ارائه می دهند به دست آورید.

چگونه بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای را برای خرید انتخاب کنید.

در زیر چند نکته کلیدی را ذکر می کنیم:

  • 1- کیفیت ساخت : بررسی کیفیت ساخت درب های اتوماتیک شیشه ای بسیار مهم است. بهتر است به برند های معتبر و با سابقه در این صنعت توجه کنید و باز خورد ها و نظرات کاربران را بررسی کنید.
  • 2- امنیت : درب های اتوماتیک باید دارای سیستم های امنیتی مناسبی باشند. اطمینان حاصل کنید که درب ها دارای قفل های الکترومکانیکال و مکانیزم های ضد سرقت هستند.
  • 3- سازگاری با محیط زیست : درب های اتوماتیک باید با محیط نصب سازگاری داشته باشند. در نظر داشته باشید که درب ها برای استفاده در منازل، مغازه ها، ساختمان های تجاری و غیره ممکن است نیاز های متفاوتی داشته باشند.
  • 4- قابلیت و ویژگی ها : بررسی قابلیت و ویژگی های درب های اتوماتیک شامل سرعت باز و بسته شدن، حسگر های حرکت، کنترل از راه دور، قابلیت هوشمند و سایر امکانات می باشد.انتخاب درب ای که نیاز های شما را بر آورده کند مهم است.
  • 5- بودجه : همواره به بودجه خود توجه کنید. تعیین بودجه می تواند به شما کمک کند تا درب های اتوماتیک شیشه ای با کیفیت و قابل اعتماد را در محدوده قیمت خود پیدا کنید.
  • معرفی برند های درب اتوماتیک همراه با مشخصات و وبسایت های برند های معتبر :

 

یک برند با کیفیت با بیشترین تعداد  تنوع در اپراتور های مختلف:

یکی از تولید کنندگان پیشرو در سیستم های درب اتوماتیک در جهان است. که دفتر مرکزی این گروه یعنی AGTA RECORD  در کشور سوئیس واقع شده است، جایی که این شرکت محصولات با کیفیت بالای خود را از طریق زیر مجموعه های خود در 17 کشور و 200 نمایندگی در سراسر جهان به بازار های جهانی عرض می کند.

این شرکت در سال 1953 تاسیس شده است و دفتر مرکزی آن در شهر بازل سوئیس واقع شده و طیف محصولات شامل درب کشویی، تاشو، چرخشی (گردان)، درب های هوابند و بهداشتی، درب مقاوم در برابر آتش و دود، سیستم های درب یک طرفه، لولایی (سوئینگ)، تلسکوپی و زاویه دار (Angular) و کرو را تولید می کند.

کشویی SLIDING DOORS

 سیتم درب کشویی STA 20 مدل استاندارد

دارای استاندارد DIN 18650 و ارتفاع کاور 108 میلیمتری – یکی از بی صدا ترین درب های اتوماتیک به دلیل داشتن تسمه های دندانه دار کوتاه – دارای توانایی درایو، سنسور ها و کنترل از راه دور و قابلیت خود آموز

دارای وزن کششی هر لنگه 130 کیلوگرم

موتور AGTA RECORD

سیستم درب کشویی STA 21 مدل درب سبک

این سیستم همانند سیستم STA 20  می باشد اما به موتور های الکترونیکی کوچکتر مجهز است.

دارای وزن کششی هر لنگه 90 کیلوگرم

سیستم درب کشویی STA 22 مدل درب سنگین

برای ورودی ها با کاربرد خاص و لنگه های سنگین برای عرض دهانه از 800 میلیمتر تا 3000 میلیمتر و می تواند وزن هر لنگه درب را در تک لنگه تا 250 کیلوگرم و دو لنگه تا 200 کیلوگرم جا به جا کند.

دارای استاندارد  DIN 18650 و ارتفاع کاور 200 میلیمتری

 

سیستم درب کشویی STA 20  فرم لس

 این سیستم بدون قاب و بدون پروفیل می باشد و به دلیل محبوب بودن برای رستوران ها و هتل ها یکی از پرفروش ترین درب های اتوماتیک می باشد.

 درب تلسکوپی ِ TELESCOPIC DOORS

سیستم تلسکوپی STA 20 ALLROUNDER

 

این درب ها حدودا 30 درصد فضای کمتری را اشغال می کنند که برای عرض دهنه های بزرگ تا 4000 میلیمتر را پوشش می دهند. حداکثر وزن کششی این سیستم برای درب های دو لنگه متحرک 130 کیلوگرم و 4 لنگه متحرک دو طرف بازشو 90 کیلوگرم است. ارتفاع کاور نما این سیستم 108 میلیمتر در نسخه معمولی و 200 میلیمتر در نسخه تقویت شده می باشد.

سیستم درب تلسکوپی STA 21 – TELES LIGHT DUTY

سیستم اصلاح شده با موتور ضعیف تر از سیستم 20 برای درب های سبک تر و عرض کمتر

عرض درب تا 3000 میلیمتر و حداکثر وزن درب ها در دو لنگه متحرک 80 کیلوگرم و در 4 لنگه متحرک دو طرف بازشو 50 کیلوگرم می باشد.

سیستم درب تلسکوپی STA 22 – TELES HEAVY DUTY

سیستم درب تلسکوپی برای درب های سنگین وزن که برای درب هایی برای عرض دهانه بیشتر از 4000 میلیمتر کاربرد دارد که توانایی کشش وزن 2 لنگه متحرک 170 کیلوگرم و 4 لنگه اکتیو دو طرف بازشو 130 کیلوگرمی را دارا می باشد.

 

سیستم درب برک اوت TOS 20  - BREAKOUT

رایج ترین سیستم درب اتوماتیک برای فروشگاه های وسایل نقلیه و مبلمان به دلیل بازشدن 90 درجه ای لنگه های ثابت درب، از فواید این نوع درب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1- باز شدن 95 درصد از عرض دهانه اتوماتیک در صورت نیاز
  • 2- رسیدن به مرحله کامل بازشو فقط چند ثانیه زمان می برد و تنها نیاز به چند دستکاری دارد.
  • 3- عملکرد درب کشویی در زمان های عادی و عملکرد برک اوت در زمان های اضطراری و نجات
  • 4- کنترل از راه دور

 

کرو Curved DOORS

درب های کرو یا منحنی RST 20 – CURVED SLIDING DOORS

 این درب را می توان برای هر فضای منحنی ادغام کرد و به سمت داخل یا خارج آن را نصب کرد

اپراتور این سیستم از مدل 20 می باشد و قابلیت وزن کششی مطابق با همان سیستم را دارا می باشد.

 

درب های کرو یا منحنی R 61 – ROUND OR CURVED UNDER FLOOR SLIDING DOORS

سیستم بدون محدودیت در شعاع منحنی و اپراتور مخفی کارشده در زمین که کل وزن لنگه های درب به تنهایی بر روی پایه ماژول محرک قرار دارد. کاور نما این سیستم 55 میلیمتر می باشد و حداکثر ارتفاع قابل نصب این اپراتور درب کرو 5000 میلیمتر است.

 

اپراتور مخفی UNDEDFLOOR DOORS

 

درب اپراتور مخفی S16 SU – SLIDING

 این سیستم های اپراتور مخفی فضای بیشتری را به معماران می دهد تا بدون داشتن سیستم در بالای درب جلوه ای زیبا به پروژه خود ببخشند.

این سیستم برای عرض های بازشو 4000 میلیمتر برآورده شده است.

 

اتوبوسی FOLDING DOORS

درب فولدینگ یا اتوبوسی FTA 20

اگر تنها فضای محدودی برای بازشدن دارید این نوع درب بهترین راه حل برای شما می باشد.

این درب ها به صورت یک طرفه یا دو طرفه قابل استفاده است.

 

درب فولدینگ یا اتوبوسی FTO 20

این درب به طور ویژه برای استفاده در مسیر های فرار و نجات ساخته شده است که در مواقع اضطراری با فشار کم روی فریم ها، درب باز شده و اجازه خروج به بیرون را فراهم می کند.

 

درب گردان (چرخان) REVOLVING DOORS

درب ریولوینگ یا گردان K 22

 یک درب گردان 2 بال است که مجهز به دو صفحه نمایش یکپارچه و یک درب کشویی مدل K22 است که دارای یک طراحی جمع و جور که فقط دارای کاور نما 330 میلیمتر ارتفاع دارد که بسیار جذاب است.

این نوع درب ها را می توان در هر رنگ یا آنودایز نصب و اجرا کرد تا ظاهری مدرن و منیمال را ارائه دهد.

درب ریولوینگ یا گردان K32- 3 WING REVOLVING DOOR

 درب 3 بال با توانایی بازشو به صورت دستی یا اتوماتیک. شما می توانید بین درایو سقفی و درایو کف نامرئی انتخاب داشته باشید و با توجه به تقسیم 120 درجه گردان، هر درب گردان 3 لنگه استفاده راحت را برای همه کاربران و افراد فراهم می کند.

درب ریولوینگ یا گردان K 42- 4WING REVOLVING DOOR

درب گردان چهار بال به صورت دستی یا اتوماتیک که در انواع طراحی موجود می باشد.

درب های 4 باله دارای توان عملیاتی بالایی هستند.

 

هرمتیک HERMETIC DOORS

به مجموعه ای از مدل ها اشاره دارد که در صورت نیاز به درب های اتوماتیک با مهر و موم هرمتیک و مشخصات کاملا مشخص نصب می شوند. این درب ها اغلب در سالن های CLEAN  نصب می شوند، در جایی که نیاز به محیط استریل شده با قابلیت بسته شدن هرمتیک داشته باشد.

انواع مدل های این درب:

CELAN K1-A/K2-A درب های ویژه برای استفاده اتاق تمیز

 CLEAN K1-A-Db درب اتوماتیک محافظ صدا   

درب سربی CLEAN K1-A pb

درب محافظ در برابر آتش و دود CLEAN K1-A T30 RS

درب کشویی برای اتاق های مربوط CLEAN K1-A F

درب های مصرف انرژی پایین ENERGY SAVING SLIDING DOORS

عایق حرارتی یک عامل کلیدی در صنعت ساختمان است. در حالی که سقف ها دیوار ها و پنجره ها برای دهه ها عایق بندی شده اند، درب های کشویی هنوز تبادل گرما و سرما مداوم را نشان می دهند. رسانایی حرارتی بالای آلومینیوم به این معنی است که در تمام سطح پروفیل درب، گرما به سمت بیرون خارج می شود.

درب اتوماتیک عایق حرارتی THERMCORD RECORD

دارای پروفیل جداشده با ضریب انتقال حرارت 1.1 W / m² K

مانع حرارتی موثر با وجود پروفیل های باریک فقط 38 میلیمتر ضخامت

یک طرفه ONE-WAY ACCESS SYSTEM

کرکره برقی ROLLER SHUTTER & RAPPID SHUTTER DOORS

درب کرکره ای پر سرعت SPEEDCORD

یک درب کرکر ه ای با عملکرد سریع برای کاربرد های داخلی است که  به راحتی بین انبار و قسمت فروش یا دو انبار نصب می شود.

درب کرکره ای ضد سرقت MINROLL

 پرده کرکره ای ROLLING GRILLS

یکی دیگر از محصولات جدید برند رکورد سوئیس پرده های کرکره ای می باشد که می توانید در لینک بالا محصولات آن را مشاهده کنید.

 

2-برند درب اتوماتیک TORMAX سوئیس

 یکی از اولین برندهای درب اتوماتیک اروپا، که پروژه های خود را از سال 1951 شروع به تولید و نصب کرد.

یک شرکت پیشرو در سیستم های درب اتوماتیک و صنعتی در سراسر جهان با 25 شرکت زیر گروه و بیش از 500 توزیع کننده در سراسر جهان است. دفتر مرکزی تورمکس سوئیس در زوریخ سوئیس در سال 1924 تاسیس شده است و بیش از 1000 کارمند در دو بخش صنعتی و تجاری را استخدام کرده است.

طیف گسترده محصولات این برند در زمینه اتوماسیون درب برقی شامل موارد زیر است.

درب های اتوماتیک (کشویی) اسلایدینگ – درب سوئینگ (لولایی)- درب فولدینگ (تاشو) – درب ریولوینگ (گردان) –درب های کشویی تاشو- درب های کرو (گرد) - درب های تلسکوپی – درب زوایه دار و درب های چند منظوره

 

درب اتوماتیک کشویی – TORMAX SLIDING DOORS

 شامل:

سیستم درب اتوماتیک TORMAX 2101

توان کششی 1 لنگه و 2 لنگه100 کیلوگرم با عرض بازشو حداقل 800 میلیمتر و حداکثر 2900 میلیمتر با ارتفاع کاور نما 100 میلیمترو موتور دانکر آلمان مدل 25*63

سیستم درب اتوماتیک TORMAX 2201

توان کششی 1 لنگه 120 کیلوگرم و 2 لنگه 100 کیلوگرم با عرض بازشو حداقل 800 میلیمتر و حداکثر 2900 میلیمتر با ارتفاع کاور نما 100 میلیمتر و موتور دانکر آلمان مدل 55*63 – دارای استاندارد محافظ در برابر آتش و دود

سیستم درب اتوماتیک TORMAX 2203

توان کششی 1 لنگه 130 کیلوگرم و 2 لنگه 120 کیلوگرم با عرض بازشو حداقل 800 میلیمتر و حداکثر 2900 میلیمتر با ارتفاع کاور نما 100 میلیمتر

سیستم درب اتوماتیک TORMAX iMotion 2202.A

توان کششی 1 لنگه 130 کیلوگرم و 2 لنگه 120 کیلوگرم با عرض بازشو حداقل 800 میلیمتر و حداکثر 2900 میلیمتر با ارتفاع کاور نما 100 میلیمتر

سیستم درب اتوماتیک TORMAX iMotion 2302

توان کششی 1 لنگه 200 کیلوگرم و 2 لنگه 180 کیلوگرم با عرض بازشو حداقل 700 میلیمتر و حداکثر 3000 میلیمتر با ارتفاع کاور نما 150 میلیمتر

سیستم درب اتوماتیک TORMAX iMotion 2401 (قوی ترین سیستم درب اتوماتیک برای ارتفاع بلند و لنگه های سنگین غیر استاندارد)

توان کششی 1 لنگه 450 کیلوگرم و 2 لنگه 300 کیلوگرم با عرض بازشو حداقل 700 میلیمتر و حداکثر 3000 میلیمتر با ارتفاع کاور نما 200 میلیمتر

 

 درب اتوماتیک لولاییTORMAX SWING DOORS

این درب ها به دو مدل اپراتور عادی و مخفی تقسیم بندی می شود.

در سیستم عادی، اپراتور درب در بالای لنگه نصب می شود و قابل مشاهده می باشد که می توان این نوع سیستم ها را با سرعت و تلاش کمی به درهای معمولی متصل کرد.

 

این سیستم های درب اتوماتیک را می توان برای درب های ضد حریق و دود

مسیر های اضطراری و نجات

درب های هرمتیک

درب های ضد صدا

درب های ضد تشعشع

درب های ورود و خروج مراکز تجاری و اداری

درب های ساختمان های مسکونی

در سیستم مخفی یا نامرئی، کل اپراتور در کف یا سقف پنهان می شود. درب مانند یک درب لولایی معمولی به نظر می رسد اما هیچ گونه اتصال و درایوی قابل مشاهده نیست.

 

درب اتوماتیک تاشو-TORMAX FOLDING DOORS

پروفیل های خاص این نوع درب این کمک را می کند تا با بازشدن درب به شکل تاشو از 95 درصد عرض بازشو خود برای ورود و خروج استفاده کنید. این نوع سیستم ها برای مکان هایی که عرض بازشو حداقل 800 میلیمتر و حداکثر 2260 میلیمتر را دارد کاربردی است. همچنین این نوع درب به دلیل داشتن تنظیمات خاص خود باعث می شد تا هیچ فردی بین درب در هنگام باز و بسته شدن برخوردی نداشته باشد.

درب اتوماتیک گردان یا ریولوینگ – TORMAX REVOLVING DOORS

 

طیف گسترده شرکت تورمکس برای درب های چرخان از انواع کلاسیک کوچک – کلاسیک بزرگ – فریم باریک و بدون فریم یا تمام شیشه

این نوع درب ها بسیار ایده آل برای هتل ها، نمایشگاه ها، ساختمان های فرودگاه، مراکز ورزشی، مراکز خرید و مکانهایی که دارای لابی یا ورودی بزرگ هستند می باشد. درب ریولوینگ باعث می شود تا کمترین اتلاف انرژی در ساختمان صورت پذیرد.

درب های تورمکس 3 باله یا 4 باله گردان با سیستم تشخیص بیومتریک خود این کمک را می کند تا تداخلی در ورود و خروج افراد از این درب ها ایجاد نشود.

 

3-برند درب اتوماتیک GEZE  آلمان

 

شرکت geze آلمان، برندی برای شما در فناوری درب، پنجره و ایمنی که با طراحی خاص مشتریان خود را تحت تاثیر قرار می دهند. این شرکت از سال 1863 دز زمینه ساختمان تاسیس شده و در حال حاضر یکی از مطرح ترین برند ها برای هوشمند سازی ساختمان است.

شرکت GEZE محصولات متنوعی از قبیل درب های اتوماتیک کشویی، درب های اتوماتیک سوئینگ، درب های اتوماتیک ریولوینگ، پنجره های اتوماتیک، پارتیشن و دیوار های شیشه ای، اکسس کنترل ها و سیستم های ایمنی به مشتریان خود ارائه می دهد.

1-درب های اتوماتیک کشویی – GEZE SLIDING DOORS

 

این برند دارای مجموعه ای پرتنوع از محصولات سیستم کشویی می باشد و دارای اتصالات خاص و جذاب برای اسلایدینگ  شدن درب ها در هر نوع معماری است.

مدل های متنوع این برند در سیستم درب اتوماتیک کشویی عبارت است از:

 A)سیستم درب ECdrive

دارای دو مدل ECdrive T2 و ECdrive T2-FR است.

مدل ECdrive  برای درب تا وزن 140 کیلوگرم و عرض بازشو 700 تا 3000 میلی متر امکان نصب و اجرا را دارد.

ارتفاع کاور نما در این مدل 100 میلیمتر، دارای عمق 190 میلیمتری و استاندارد DIN18650 ، ISO 13849 ، EN16005 است.

دمای سرویس این درب تا -15 تا +50 درجه سانتی گراد می باشد.

 

B) سیستم درب Slimdrive

تنوع این مدل بسیار بالا و دارای مدل های مختلفی از قبیل : Slimdrive SL NT-Slimdrive SC-Slimdrive SCR- Slimdrive SL NTF-Slimdrive SLT-Slimdrive SLTFR-Slimdrive SLRD-Slimdrive SLT30-Slimdrive SLV

این مدل از درب اتوماتیک کشویی را می توان از باریک ترین درب های برقی دانست که تنها 70 میلیمتر (7 سانتی متر) ارتفاع کاور نما دارد. توانایی کششی لنگه های این نوع اپراتور خودکار 125 کیلوگرم و عرض بازشو 700 تا 3000 میلیمتر است.

باریک ترین سیستم درب اتوماتیک این کمک را می کند تا در معماری های جدید مدرن یا مینیمال پروژه های مختلف بتواند یک طرح جذاب و فرای انتظار را برای معماران و مهندسان پروژه فراهم کند.

 

C) سیستم درب Powerdrive

دارای دو مدل Powerdrive PL - Powerdrive PL-FR

اپراتور درب شیشه ای بسیار قدرتمند برای لنگه های بسیار سنگین و بزرگ و عرض دهانه وسیع

مدل Powerdrive توانایی جابه جایی لنگه های درب تا 200 کیلوگرم و عرض بازشو 700 میلیمتر تا بیش از 3000 میلیمتر امکان نصب و اجرا را دارد.

ارتفاع کاور نما این نوع سیستم 150 میلیمتر، دارای عمق 185 میلیمتر و استاندارد DIN18650 ، ISO 13849 ، EN16005 است.

 

D) درب های بهداشتی hygienic doors

میتوان گفت بالاترین نیاز در ساختمان هایی که بهداشت در آنها یک الویت است، درب های بهداتشی می باشد.

این درب ها در بیمارستان ها و یا در بخش مواد غذایی بیشترین کارایی را دارند و با عملکرد خودکار و اتوماتیک خود باعث می شوند که افراد بدون هیچ گونه تماسی با درب از آن عبور و مرور کنند.

شرکت GEZE در سه محصول مختلف این نوع درب ها را ارائه می دهد.

درب اتوماتیک بهداشتی GEZE MCRdrive

سیستم کشویی تک لنگه با توانایی وزن کششی 140 کیلوگرم با عرض بازشو حداقل 800 میلیمتر و حداکثر 2500 میلیمتر، مناسب برای نصب در آزمایشگاه های تحقیقاتی- صنایع دارویی – اتاق های عمل – اتاق های قرنطینه – مراقبت های ویژه و بهداشتی به دلیل الزامات نفوذپذیری هوای هرمتیک.

درب اتوماتیک بهداشتی GEZE Powerdive PL-HT

 

سیستم کشویی برای لنگه های درب بسیار بزرگ و سنگین – مناسب برای درب های سربی بیمارستانی و ضد اشعه با قابلیت کشش وزنی 200 کیلوگرم، مناسب برای اتاق های تمیز- اتاق عمل – آزمایشگاه و اتاق هسته ای

 

درب اتوماتیک بهداشتی  GEZE ECdrive H بیمارستانی

 

سیستم درب کشویی تک لنگه و دو لنگه با قابلیت وزن کششی 120 کیلوگرم با قابلیت نصب در تمام حوزه های بیمارستانی – آزمایشگاهی – اتاق های ضد اشعه- اتاق های هسته ای- اتاق های عمل و اتاق تمیز

عرض بازشو حداقل 700 میلیمتر و حداکثر 2200 میلیمتر

 

 

درب های چرخشی به اشکال مختلف ما را به راحتی در زندگی روزمره راهنمایی می کنند. این شرکت در ضمینه های مختلف لولایی از سیستم های دستی و اتوماتیک زیادی برای نصب بر روی درب ها استفاده می کند.

این محصولات در چندین مدل:

DOOR Control

این محصول برای میزان زاویه بازشو در انواع درب کاربرد دارد.

DOOR CLOSERS

با بازشدن درب ها این محصول درب را به آرامی می بندد و می تواند عملکرد برقی یا مکانیکی داشته باشد.

Hold-open systems

این نوع محصول برای باز نگه داشتن درب هایی مانند ضد حریق استفاده می شود و در مواقع اضطراری درب به صورت اتوماتیک بسته می شود یکی از بهترین محصولات درب لولایی ضد حریق مدل Slimdrive EMD-F  می باشد.

Fresh air systems

در صورت آتش گرفتن ساختمان، سیستم های هوای تازه ترتیب فرار دود را فراهم می کنند.

Integrated automatic door drives

اپراتور مخفی لولایی گزه که به طرز جادویی درب را باز می کند بدون اینکه هیچ گونه محصولی و نصبی قابل مشاهده باشد که در مدل ECturn inside به بازار ارائه می شودد و قابلیت وزن کششی 125 کیلوگرم را دارا است.

Automatic door drives

دیگر نمی توان درب های اتوماتیک لولایی را در کاربرد های روزانه نادیده گرفت، بخصوص که در زندگی مدرن امروزی این درب های کمک بسیاری به زیبایی و بهداشت محیط اطراف خود می کنند و در هر نقطه از ساختمان ها، مراکز خرید ، ساختمان های اداری، فرودگاه ها یا حتی خانه های مسکونی با آنها مواجه می شویم.

شرکت GEZE بیشترین تعداد محصول درب های لولایی و بهترین مدل های آن را به بازار ارائه می دهد.

پس اگر شما به دنبال بهترین درب اتوماتیک لولایی می گردید باید یکی از 16 محصول این برند را در این ضمینه انتخاب کنید.

مدل های Powerturn که بی رقیب ترین نوع درب لولایی می باشد و توانایی وزن کششی 600 کیلوگرمی را دارد. سیستم Poweturn برای حداقل بازشو 800 میلیمتر تا 1600 میلیمتر در نظر گرفته می شود.

مدل های Slimdrive که در تمام قسمت های ساختمانی و درب های ضد حریق و اضطراری کاربرد دارد. سیستم Slimdrive برای حداقل بازشو 750 میلیمتر و حداکثر 1400 میلیمتر با حداکثر وزن کششی 230 کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

 

مدل های Ecdrive که معمولی ترین نوع درب لولایی این شرکت است که تا وزن 125 کیلوگرم را جا به جا می کند و قابلیت نصب بر روی عرض بازشو 650 میلیمتر حداقلی و حداکثر 1100 میلیمتر را دارد.

این سیستم ها برای دو نوع  درب تک لنگه بازشو یا دو لنگه بازشو کاربرد دارند. که در مدل های دو لنگه بازشو سیستم های Slimdrive-Powerdrive در مدل های TS و IS تولید می شوند.

 

درب های گردان اهداف متعددی را در ورودی ساختمان ها انجام می دهند. ریولوینگ کمک می کند تا آب و هوای ناخوشایند در بیرون از درب بماند و افراد بدون اینکه هوا را در دو طرف ساختمان جا به جا کنند به داخل و خارج از ساختمان عبور و مرور کنند.

در دو نسخه دستی و خودکار

درب های گردان دستی

 

این درب ها یک راه حل خوب برای مکانهایی که رفت و آمد زیادی ندارند و به صورت دستی و با فشار افراد می توان درب را باز و بسته کرد مناسب است.

ریولوینگ دستی را می توان به صورت سه یا چهار باله در دو مدل TSA 325 NT و TSA 355 نصب و اجرا کرد.

 

درب اتوماتیک گردان

درب گردان درجه بالایی از راحتی را ارائه می دهد و با طراحی و ظاهری زیبا، اولین تاثیر را در سرسرای ساختمان شما ایجاد می کند. با انواع عملکرد و تنظیمات مختلف برای هر نوع بازشو و با چشمی های حرکتی فعال می شوند و درب با چرخش خود کمک بسیار بالایی به تهویه طبیعی ساختمان و بهینه سازی انرژی می کند.

در مدل های:

-A

GEZE TSA 325 NT

 برای قطر های درب 1800 میملیتر تا 3600 میلیمتر در 4 مدل :

TSA 325 NT

برای درب های گردان سه یا چهار باله با فضای کاربری زیاد

TSA 325 NT BO

سیستم درب گردان برای مسیر های فرار و نجات با عملکرد Break-Out

TSA 325 NT GG

سیستم  درب های ریولوینگ تمام شیشه

TSA 325 NT RC2

سیستم درب گردان اتوماتیک با مقاومت در برابر سرقت و مطابق با کلاس مقاومتی و استاندارد اروپا و آمریکا

B-

GEZE TSA 355

برای قطر های 4000 میلیمتر و سنگین

قابلیت تولید با فریم استیل- آنادایز و الکترواستاتیک

C-

GEZE TSA 395

سیستم درب گردان برای قطر حداکثر 6000 میلیمتر سه باله و چهار باله با نیروی کششی بسیار بالا و درایو قدرتمند که یکی از بهترین درب های گردان تولید شده در بازار جهانی است.

در دو مدل معمولی و Multi

 

 

درایو های پنجره اتوماتیک GEZE که راحتی و ایمنی را برای ساختمان های مدرن و اداری ایجاد می کند.  این امر باعث کاهش مصرف انرژی می شود و در صورت آتش سوزی با برنامه ریزی درایوها برای بیرون رفتن دود و گرما بیشترین کمک را می کند.

 

4-برند درب اتوماتیک GILGEN سوئیس

 

این شرکت در سال 1961 در سوئیس شروع به کار کرد و بیش از 1000 کارمند در سراسر دنیا دارد.

تولید ککنده درب های اتوماتیک و گیت های ورود و خروج با استاندارد های ISO و DIN

این شرکت همچنین در سال 2011 در توکیو مستقر شد و در بورس ژاپن پذیرفته شد.

محصولات این شرکت در ضمینه درب های اتوماتیک شیشه ای – درب های گاراژی – پارتیشن های شیشه ای و درب های سکوی مترو است.

سیستم های درب های اتوماتیک گیلگن: کشویی- تاشو – کرو (نیم گرد) – لولایی است که هرکدام را در این مقاله توضیح خواهیم داد.

 

درب های کشویی گیلگن یکی از نوآورانه ترین و بهترین مدل های درب اسلایدینگ در بازار است که ایمنی، بهداشت، زیبایی و راحتی در این نوع سیستم ها در نظر گرفته شده است. این درب ها در طیف وسیعی از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این درب های در مدل های مختلف :

Standard استاندارد

Framless  بدون فریم

Slim frame فریم باریک

Layered glass شیشه های چند لایه

Fire prevention پیشگیری از آتش سوزی

Escape routes درب های خروج اضطراری

Energy efficiency مصرف انرژی پایین

Burglar-resistance درب ضد سرقت

Custom Made Solution درب های خاص

Hermetically sealed درب های هرمتیک یا بهداشتی

در دو مدل  جدید SL 35 و SL 45 به بازار عرضه می شود.

برند درب اتوماتیک Gilgen مدل SL 35

این سیستم با تحمل وزن کششی تک لنگه 150 کیلوگرم - 2*120 کیلوگرم و 4*75 کیلوگرم برای درب های کشویی و تلسکوپی وارتفاع کاور نما 140 میلیمتری – عرض بازشو حداکثر 3000 میلیمتری، با استاندارد های DIN 18650-EN 16005

برند درب اتوماتیک Gilgen مدل SL 45

این سیستم با تحمل وزن هر لنگه 240 کیلوگرمی یکی از قوی ترین و بهترین مدل های درب کشویی است که با ارتفاع کاور نما 140 میلیمتری برای سیستم اسلایدینگ و تلسکوپی کاربرد دارد، که اگر شما در پروژه خود نیاز به جا به جایی لنگه های با ارتفاع و عرض بزرگی داشته باشید، این نوع سیستم بهترین انتخاب است.

همچنین وزن کششی این نوع سیستم در مدل تلسکوپی 2*170 و 4*120 کیلوگرم می باشد که می تواند تا عرض بازشو بیشتر از 3000 میلیمتر نیز پوشش دهد.

 

درب های تاشو باعث می شود تا 95 درصد بازشو در اختیار فضای ورودی قرار دهد و این درب برای نصب در راهروها و نقاط دسترسی با عرض محدود ایده آل است. گیگلن فولدینگ قابلیت جا به جایی وزن 70 کیلوگرم در هر لنگه را دارد و در دمای کاری منفی 15 درجه سانتی گراد تا مثبت 75 درجه سانتی گراد کارایی دارد.

 

 

درب های کشویی منحنی گیلگن به طور هماهنگ با هر طراحی معماری ادغام می شوند. درب های کشویی خمیده به لطف طیف گسترده ای از امکانات و طراحی منحصر به فرد را به هر ورودی ساختمان اضافه می کند.

شما می توانید درب های منحنی را در دو نسخه 180 درجه و 360 درجه انتخاب کنید.

طرح درب مقعر یا محدب 180 درجه با شعاع بزرگ یا کوچک قابل نصب و اجرا می باشد.

در مدل منحنی 360 درجه همانند درب های گردان می باشد و می تواند یک تونل هوا برای محیط شما ایجاد کند این درب ها فقط باله های موجود در سیستم ریولوینگ را ندارد و درب به صورت کشویی باز و بسته می شود.

 

درب لولایی برای هر قسمتی کاربرد دارد. مانند : درب های معمولی ساختمانی – درب های ضد حریق – درب های خاص و خروج اضطراری

گیلگن دارای محصولات درب های سوئینگ تک لنگه – دو لنگه و درب های سنگین است.

این درب های لولایی خودکار در مدل های FD10-FD10F-FD20-FD20F-FD20UG تولید می شوند.

مدل FD 10 : توانایی کششی 150 کیلوگرم در هرلنگه و عرض بازشو 730 تا 1100 میلیمتر در تک لنگه و عرض بازشو 1460 میلیمتر تا 2200 میلیمتر را در مدل دو لنگه دارد.

مدل FD 20 : توانایی کششی 250 کیلوگرم در هر لنگه و عرض بازشو 750 میلیمتر تا 1600 میلیمتر در تک لنگه و عرض بازشو 1500 میلیمتر تا 3200 میلیمتر در مدل دو لنگه دارد.

 

 

بهترین سیستم دیوار کشویی تاشو اتوماتیک است که مناسب فضاهای داخلی می باشد. مسیر های اتوماتیک این نوع سیستم در سقف تعبیه شده.

هرجایی که نیاز به استفاده از اتاق های انعطاف پذیر داشته باشید، می تواند راه حلی عالی آن را در دیوار کشویی تاشو سیستم گیلگن پیدا کنید. این دیوار ها برای نمایشگاه ها، اتاق کنفرانس، اماکن تجاری، هتل ها کاربرد فراوانی داشته باشد.

حداکثر تعداد درب ها در این نوع سیستم 30 عدد و حداکثر عرض 40 متر است. هر درب می تواند عرض حداقلی 750 میلیمتر تا 1500 میلیمتر داشته باشد و حداکثر ارتفاع ان 3000 میلیمتر است.

ماکزیمم وزن هر لنگه 180 کیلوگرم و دارای برق 230 ولت است.

 

 

5-برند درب اتوماتیک ASSA ABLOY  سوئد

در سال 1994 ادغام دو شرکت ASSA در سوئد و Abloy در فنلاند تشکیل شد. این شرکت یک گروه بین المللی با تقریبا 51000 کارمند و عملیات در بیش از 70 کشور توسعه یافته است.

درهای کشویی، چرخشی و گردان راه های زیادی را برای بهبود و ایمن کردن دسترسی، ایمنی و راحتی در هر ساختمان ارائه می دهند. درهای اتوماتیک از بازدید کنندگان استقبال می کنند، ترافیک را هدایت می کنند.

 3 دسته محصولات آسابلوی :– درب های اسلایدینگ – چرخان - سوئینگ

 

این شرکت درهای کشویی بازشو با شیشه های تک جداره و دو جداره را از طریق سبک ها و مدل های مختلف ارائه می دهد. ایمنی و استفاده آسان آنها برای هر ورودی مناسب است، و از درهای معمولی گرفته تا هرمتیک را شامل می شود.

درهای کشویی این شرکت به 4 مدل تقسیم می شود.

A1) درب اتوماتیک ASSA ABLOY SL 100

 

این سیستم می تواند ورودی جذابی را برای یک فضای نصب کوچک ارائه دهد. دارای گواهینامه استاندارد اروپایی EN16005

سیستم حداکثر 220 ولت و توان کششی 120 کیلوگرم برای عرض بازشو حداقل 700 میلیمتر تا 2000 میلیمتر

با دمای کاری منفی 20 درجه سانتیگراد تا مثبت 50 درجه سانتیگراد

A2) درب اتوماتیک ASSA ABLOY SL 300

 

این نوع درب با بیش از 50 سال تولید کاملا رفع ایراد شده و نیاز های شما را در طراحی کاملا برآورده می کند.

سیستم SL300 با عملکرد عالی و دقت بالا برای برآورده کردن تمام الزامات در یک سیستم اتوماتیک کشویی تولید شده است.

سیستم حداکثر 240 ولت و توان کششی 120 کیلوگرم برای عرض بازشو حداقل 850 میلیمتر تا 2000 میلیمتر

با دمای کاری منفی 20 درجه سانتیگراد تا مثبت 50 درجه سانتیگراد

A3) درب اتوماتیک ASSA ABLOY SL 500

 

اپراتور درب اتوماتیک کشویی قوی و قابل اعتماد برای ورودی های پر رفت و آمد و لنگه های سنگین

این سیستم توانایی جا به جایی لنگه های درب دو لنگه تا 200 کیلوگرم در هر لنگه و 240 کیلوگرم در تک لنگه را دارد و در عین حال به راحتی باز و بسته می شود.

یک صفحه نمایش لمسی هوشمند به شما کمک می کند که بتوانید از فاصله 500 متری تا 5 حالت را بر روی سیستم خود تغییر دهید.

ارتفاع کاور نما این اپراتور 100 میلیمتر دارد تا در طراحی شما تاثیری بدون مانع داشته باشد.

توان کششی 240 کیلوگرم و برای عرض بازشو حداقل 800 میلیمتر تا 3000 میلیمتر در مدل 500 و 4000 میلیمتر در مدل 520

سرعت باز و بسته شدن متغیر تا 1.7 متر بر ثانیه

با دمای کاری منفی 20 درجه سانتیگراد تا مثبت 50 درجه سانتیگراد

A4)درب اتوماتیک بهداشتی_ASSA ABLOY UNISLIDE H

 

به طور ویژه برای استفاده در مناطقی طراحی شده است که نیاز به درب های تمیز، بهداشتی و محکم برای یک ورودی مهر و موم شده برای اتاق های تمیز مانند سالن های عمل، دارویی، آزمایشگاه و صنایع غذایی را فراهم کند.

توان کششی 200 کیلوگرم و عرض بازشو حداقل 800 میلیمتر تا 2500 میلیمتر

 

 

درهای چرخشی حداقل فضا را اشغال می کنند در حالی که حداکثر عرض بازشو را فراهم می کنند.

دارای 4 مدل درب لولایی:

B1) درب اتوماتیک لولایی SW100

 

اپراتور لولایی کم مصرف و بسیار بی صدا با سرعت باز شدن قابل تنظیم مطابق با استاندارد ANSI A156.19

با تحمل وزن 100 کیلوگرم و کنترل مسیر هوشمند

قابل ادغام با دستگاه های حضور و غیاب

قابل نصب بر روی درب های ضد حریق و اتوماتیک کردن درب ها

B2) درب اتوماتیک لولایی SW200

یک اپراتور درب لولایی الکترومکانیکی هوشمند، با قابلیت شگفت انگیز در جا به جایی درهای سنگین

ایده آل برای ورودی های پر رفت و آمد و با ترافیک بالا برای درب های تک لنگه و دو لنگه

دارای استاندارد های اروپایی :

 EN 1634-1، EN 16005، UL 325 و ANSI/BHMA A156.10، A156.19

با تحمل وزن 350 کیلوگرم و کلاس حفاظت IP20

B3) درب اتوماتیک لولایی SW60

یکی از نوآورانه ترین سیستم های درب لولایی با قابلیت نصب سریع با کاربرد نصب در محیط های داخلی مانند سرویس های بهداشتی، دفاتر کاری و ساختمان های عمومی

دارای استاندارد های اروپایی :

ANSI A156.19

با تحمل وزن 100 کیلوگرم و سازگاری با اپلیکیشن موبایل ASSA ABLOY

B4) درب اتوماتیک لولایی SW300

یک اپراتور درب چرخشی الکترومکانیکی هوشمند با طراحی باریک 70 میلیمتری برای درب های سنگین وزن.

برای کاربرد هایی مانند : درب های ضد حریق – درب های تک لنگه و دو لنگه – ورودی های داخلی و خارجی – درب های فشاری- که در دو جهت بازشو به داخل و خارج کارایی دارد.

دارای استاندارد های اروپایی :

EN 1634-1، DIN 18263-4، EN 16005 و EN 1158

حداکثر مصرف برق 300 وات و توان کششی 350 کیلوگرم و کلاس حفاظتی IP20

قابلیت نصب بر روی درب های ضد حریق دو لنگه

 

زمانی که کنترل هوای داخلی و خارجی ساختمان شما در الویت باشد، درب های ریولوینگ دو، سه یا چهار باله بهترین انتخاب برای پروژه شما می باشد.

C1) درب ریولوینگ_ ASSA ABLOY RD3 & RD4

 

یک درب گردان همیشه باز و همیشه بسته است به این معنی که تبادل هوا در بین دو فضای بیرونی و داخلی حداقل است. این مزیت این کمک را می کند تا هزینه کمتری برای گرمایش و سرمایش ساختمان خود داشته باشید.

هر دو مدل این نوع سیستم در اندازه های مختلف برای رفع نیاز های عبوری از مسافران با چمدان گرفته تا ترافیک عادی کارایی دارند.

این درب ها را می توان در چندین پیکربندی مختلف سفارش داد که می توان آنها را با هم ترکیب کرد تا تقریبا با هر ساختمانی مطابقت داشته باشد و به گونه ای طراحی شده اند که مستقیما روی سطح تمام شده کف بدون نیاز به فونداسیون خاصی قرار گیرند.

مطابق با استاندارد های اروپایی :

EN 16005 

C2) درب ریولوینگ_ ASSA ABLOY RD3-300 & RD4-300

سه یا چهار بال تمام شیشه ای با سقف های منحصر به فرد و اختیاری

کم مصرف و با کیفیت بالا یک شاهکار فناوری برای هر ساختمان که نیاز به درب گردان تمام شیشه ای با ورودی مجلل داشته باشد.

مطابق با استاندارد اروپایی :

EN 16005

 

6-برند درب اتوماتیک DORMA آلمان

 

یک شرکت با مسئولیت های زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی که خود را در قبال نسل های فعلی و آینده متعد می داند.

این شرکت با ادغام با شرکت کابا سوئیس، محصولات اتوماتیک و یراق آلات سیستم های درب و پنجره مختلف را ارائه می دهد.

سیستم های ورودی با کیفیت، اولین و اخرین تاثیر را برای مهمانان ایجاد می کنند.

ویترین فروشگاه اولین تعاملی است که یک مهمان با ساختمان شما خواهد داشت. دورما کابا سیستم های درب اتوماتیک زیادی را برای هر بازشو ارائه می دهد.

سیستم های درب اتوماتیک چرخشی، درب کشویی و درب گردان دورما کابا راه حلی برای برآورده کردن هر نوع نیاز اتوماتیک شما برای طراحی ساختمان است.

دربهای کشویی اتوماتیک با قاب بندی جذاب و سبک های مختلف طراحی شده اند تا هر ورودی را تکمیل کنند.

 

 A1) درب اتوماتیک کشویی ESA 100

یک درب ریلی و پایه آلومینیومی اکسترود شده است که برای کاربرد های داخلی یا خارجی که در آن نیاز به خروج اضطراری نیست طراحی شده است.

تحمل وزن کششی 100 کیلوگرم و برای عرض بازشو حداقل 800 تا 2000 میلیمتر

 

A2) درب اتوماتیک کشویی برک اوت ESA 200

طراحی این سیستم برای درب های خروج اضطراری است که در آن لنگه های ثابت درب بدون تغییر و قسمت کشویی آن به صورت BREAK-OUT می باشد.

تحمل وزن کششی 100 کیلوگرم و برای عرض بازشو حداقل 1200 تا حداکثر 2000 میلیمتری

 

A3) درب اتوماتیک کشویی برک اوت ESA 300

 کشویی کامل برک اوت تجاری

مناسب برای نصب در ساختمان های تجاری که 4 لنگه درب به صورت BREAK-OUT می باشد.

تحمل وزن کششی 100 کیلوگرم و برای عرض بازشو حداقل 1200 تا حداکثر 2000 میلیمتری

 

A4) درب اتوماتیک کشویی برک اوت ESA 400

قابی زیبا و منحصر به فرد برای این نوع سیستم درب برک اوت که در مکان هایی همانند فروشگاه های خرده فروشی و یا ساختمان های اداری و مدرن نیز قابل استفاده باشد.

تحمل وزن کششی 100 کیلوگرم و برای عرض بازشو حداقل 1200 تا حداکثر2000 میلیمتری

 

A5) درب اتوماتیک کشویی فریم لس ESA500

 

درب تمام شیشه ای دورما برای کاربرد های درب های داخل ساختمانی طراحی شده است که در آنها فقط پانل های کشویی قابلیت خروج اضطراری را دارا می باشد.

تحمل وزن کششی 100 کیلوگرم و برای عرض بازشو حداقل 1200 تا  حداکثر 2000 میلیمتری

 

A6) درب اتوماتیک تلسکوپی ESA-T

برای کاربرد های راهرو و هر دهانه ای که نیاز به فاصله بازشدن بیشتری دارد.

این درب های 35 درصد محیط نصب را اشغال می کنند و 65 درصد به عنوان بازشو قابل استفاده است.

دارای سیستم عیب یاب کاملا هوشمند و توانایی کششی لنگه های درب 70 کیلوگرم 2 لنگه یک طرفه و 50 کیلوگرم 4 لنگه دو طرفه

 

این اپراتور ها شیک و بادوام هستند. ظریف و بیصدا کار میکنند و برای استفاده در مکانهای پر رفت و آمد و لنگه های سنگین طراحی شده اند و برای یک میلیون بار باز و بسته شدن تنظیم شده است.

B1) درب اتوماتیک لولایی ED50-100-250

اپراتور باریک 4 اینچ در 6 اینچ که آن را به اولین اپراتور درب چرخشی در قالب مخفی بالای دهانه درب ارائه می دهد.

قابل تنظیم زمان بازنگه داشتن درب بین 1 تا 30 ثانیه و تنظیم سرعت بازشو

قابلیت نصب دکمه های اضطراری و نصب بر روی درب های خروج اضطراری ضد حریق

قابل ادغام با هر سیستم کنترل دستی و دارای سیستم های حسگر بسیار با کیفیت

مدارهای مانیتور شده و سازگار با سیستم های ورود و خروج که آن را به یکی از بهترین سیستم های درب لولایی تبدیل کرده است.

این نوع سیستم قابلیت جابه جایی لنگه های درب تا 200 کیلوگرم را دارا می باشد.

B2) درب اتوماتیک لولایی ED-IG

 راه حلی مناسب برای خودکارسازی درب های سنگین، در حالی که زیبایی معماری را حفظ کند.

این اپراتور قدرتمند برای درب های طاق دار می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد و با تحمل وزن بالای 400 کیلوگرم خود به صورت نصب مخفی در زیر درب عمل می کند.

کوچک ترین مدل درب سوئینگ قابل نصب در زمین که در آستانه درب پنهان می شود.

این نوع سیستم ها با عملکرد هوشمند خود در مواقعی که باد می وزد سرعت درب را کنترل می کنند.

 

مدل های جرثقیلی درب های گردان درما که تقریبا برای هر ورودی قابل استفاده است. این نوع درب ها را می توان در سراسر جهان از برند دورما مشاهده کرد که برای جریان های سریع ترافیکی افراد بسیار مناسب است.

C1) درب گردان CRANE 1000-1000A

دارای آلومینیوم سفت و سخت که برای ورودی هایی با عرض کمتر و کنترل سرعت پایین تر کارایی دارد.

این سیستم با تزدیک شدن سرعت به دور تنظیم شده، ترمز را به صورت اتومات درگیر می کند.

طیف گسترده ای از روکش های آلومینیومی – آنودایز یا استیل این اجازه را می دهد تا یک درب با دکوراسیون و معماری اطراف آن ادغام شود.

ویژگی های فنی و ایمنی عالی این درب کمک می کند تا یک جریان ترافیکی روان و ایمن ایجاد شود.

 

C2) درب گردان CRANE 2000-3000-4000

مدل 2000 با باله های روکش دار آلومینیومی و محفظه و سایبان از جنس آلومینیوم، فولاد ضد زنگ یا برنز کاملا جوش داده شده استفاده می کند.

این سیستم را می توان در 5 حالت مختلف سفارش گذاری کرد.

مدل 3000 با حالت های عملکرد دستی، خودکار یا امنیتی قابل سفارش است.

دی این نوع مدل می توان حتی از چوب ماهون یا بلوط برای ایجاد درب استفاده کرد که نه تنها دوام بالایی دارد بلکه تصویری از لوکس بودن را می تواند در پروژه شما به نمایش بگزارد.

مدل 4000 شیشه ای و فریم لس بوده و یک تاثیر عالی در دید بازدید کننده از ساختمان شما ایجاد می کند. ساختمان های نما شیشه ای بهتر است از این نوع درب گردان استفاده کنند تا علاوه بر طراحی خاص خود بتوانند نمای ساختمان را لوکس و زیبا نگه دارند.

این درب بسیار خاص بوده و اپراتور اتوماتیک آن در میله های فشاری و تمام اجزای آن تقسیم شده.

 

C3) درب گردان قطر بزرگ KTC Line

درب های گردان با قطر بسیار بزرگ تا 6.5 متر- در میان عریض ترین نوع درب های گردان در دنیا می باشد.

موجود در مدل های دو، سه و چهار بال

این نوع درب کمک بزرگی به فضای داخلی ساختمان شما می کند و علاوه بر این که اجازه ورود و خروج هوای داخل با بیرون را نمی دهد از ورود سر و صدا و کثیفی نیز جلوگیری می کند. دارای سیستم ایمنی و امنیتی فوق مدرن که آرامش را برای شما فراهم می کند.

 

حرف پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین برند های درب اتوماتیم اروپایی که شامل درب های سوئیسی و آلمانی هست را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب بهترین خرید درب اتوماتیک تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

شما همچنین می توانید این محصولات را از وبسایت پرنیان درب به راحتی و با گارانتی اصلی خریداری کنید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید