درب های اتوماتیک شیشه ای ضد حریق

درب های اتوماتیک شیشه ای ضد حریق

در چند دهه گذشته درب های اتوماتیک شیشه ای ضد حریق به عنوان یک جزء اساسی در ساختمان ها و فضاهای اداری و تجاری ظهور کرده اند. این درب ها نه تنها امنیت فیزیکی فراهم می کنند بلکه ایمنی، مدرنیته و زیبایی را به فضای اداری و تجاری می بخشند.

درب اتوماتیک شیشه ای ضد حریق

امنیت، ایمنی و مدرنیته در فضاهای اداری و تجاری

درب های اتوماتیک شیشه ای ضد حریق از جمله مواردی هستند در صورت آتش سوزی یا نا هنجاری به سرعت باز و بسته می شوند تا ترافیک افراد خروجی را تسریع کنند.

این درب ها با سیستم اتوماتیک به آسانی باز و بسته می شوند ودر صورت لزوم به سرعت باز می شوند و در حالت باز می مانند. این درب ها همچنین با دستگیره آنتی پنیک نصب شده بر روی فریم خود به صورتی دستی و لولایی در هنگامی که اتصال برق به سیستم مشکل خورده باشد باز می شوند.

مزایا نصب درب های اتوماتیک شیشه ای ضد حریق

1-امنیت فیزیکی

درب های اتوماتیک شیشه ای ضد حریق تضمین می کنند که در هنگام آتش سوزی یا نا هنجاری به راحتی و در هر شرایطی به کار خود ادامه داده و ضامن امنیت جانی افراد داخل ساختمان باشد.

2-مدرنیته

درب های اتوماتیک شیشه ای ضد حریق طراحی شده اند تا هماهنگ با سبک زندگی مدرن باشند و زیبایی را به فضای اداری و تجاری ببخشند.

3-صرفه جویی در زمان

این درب ها زمان را صرفه جویی می کنند زیرا نیازی نیست که افراد برای باز یا بسته کردن درب ها دست بزنند. (در مواقع ضروری با دستگیره آنتی پنیک نصب شده بر روی فریم درب می توان درب را به صورت دستی لولایی باز و بسته کرد.

4-قیمت مناسب

در مقایسه با دیگر ملزومات آتش نشانی این نوع درب دارای 2 هدف مجزا می باشد و می تواند هزینه متعدد بر روی کالاهای دیگر را کاهش دهد.

نحوه نصب درب اتوماتیک شیشه ای ضد حریق

1- انتخاب مکان درست نصب

2-تعیین ابعاد لازم برای درب

3-نصب پایه درب و قوطی کشی مناسب

4-نصب سیستم اتوماتیک برای باز و بسته شدن درب

5-تست و بررسی عملکرد درب

نتیجه گیری :

درب های ضد حریق اتوماتیک راه کار آمدی برای برقراری امنیت، ایمنی و مدرنیته در فضاهای اداری و تجاری هستند.با توجه به مزایا و معایب، نصب چنین درب هایی در فضاهای اداری و تجاری یک گزینه مطلوب است.

لزوما باید توجه کرد که نصب و تولید چنین درب هایی باید بر اساس شرایط خاص فضای اداری و تجاری طراحی شود تا عملکرد صحیح آن ها تضمین شود.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید