بهترین قیمت خرید درب اتوماتیک

بهترین قیمت خرید درب اتوماتیک

مقاله ای در رابطه با چگونگی خرید بهترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای امروزه در بسیاری از محیط های کاری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها به دلیل ظاهر زیبا، عملکرد قابل اطمینان و سهولت استفاده، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

در انتخاب درب اتتوماتیک شیشه ای، قیمت این درب ها نیز به عنوان یکی از معیار های مهم مطرح می شود.

بهترین قیمت خرید درب اتوماتیک شیشه ای به وابستگی به فراوانی عوامل مختلفی از جمله اندازه و ابعاد درب، نوع سیستم اتوماسیون، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت، توان و قدرت موتور، نوع حسگر و کنترلر و... متفاوت خواهد بود.

بهترین روش برای پیدا کردن بهترین قیمت خرید درب اتوماتیک شیشه ای، مقایسه قیمت ها و ویژگی های مختلف از برند های مختلف است.

در این راستا، می توانید با مطالعه مشخصات فنی و ویژگی های مختلف از جمله اندازه، کیفیت ساخت، نوع موتور، نوع حسگر، دقت در عملکرد، مصرف انرژی، قدرت و سرعت، استاندارد های ایمنی و... بهترین مدل درب اتوماتیک شیشه ای را پیدا کنید.

علاوه بر این میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر و اینترنتی، قیمت های مختلف را برای مدل های مختلف مقایسه کنید. همچنین، در صورتی که قصد دارید چندین درب اتوماتیک شیشه ای را نصب کنید، می توانید قیمت های عمده فروشی را نیز بررسی کنید.

در نهایت، بهترین قیمت خرید درب اتوماتیک شیشه ای ، به وابستگی به نیاز شما و امکانات موجود در بازار متغیر است. بهترین روش برای پیدا کردن بهترین قیمت، مقایسه و بررسی مشخصات فنی و ویژگی های مختلف از برند های مختلف است.

باید این را بخاطر داشته باشید که بهترین قیمت خرید درب اتوماتیک برای سیستم های اروپایی بالای 1500 یورو می باشد و در سیستم های ترکیه ای و چینی بالای 500 دلار می باشد بدون محاسبه قیمت های گمرکی و باربری به ایران. پس می توان نتیجه گرفت درب هایی با قیمت پایین تر از کیفیت ساخت پایین تر یا ساخته شده توسط شرکت ثالث می باشد.

یکی از محبوب ترین موتور های موجود در بازار ایران موتور دانکر آلمان می باشد که قیمت این موتور در خارج از ایران 150 دلار به صورت عمده می باشد و قیمت های پایین تر از آن باید کیفیت پایین تری داشته باشد.

باید خاطر نشان کرد فاکتور قیمت درب اتوماتیک به هیچ وجه نمی تواند معیار درستی برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای باشد. به این دلیل که درب اتوماتیک کالایی برقی می باشد که نیاز به گارانتی پس از فروش دارد پس بهتر از از شرکت هایی با پیشینه گارانتی دادن به مشتریان قبلی یا معتبر خریداری شود.

همچنین نوع نصب درب برای زیبایی درب خریداری شما بسیار مهم است.

اگر نصاب درب اتوماتیک از دانش فنی بالایی در زمینه نصب درب بهره نبرده باشد درب شما را ناشاغول نصب می کند که به مرور زمان درب شما دچار هزینه تعمیرات بالایی می شود. همچنین زیبایی نوع نصب کاور جلو و کاور پشت یا حتی وسط دهنه ای درب به شدت مهم است زیرا شما این هزینه را برای زیبایی درب ورودی خود در نظر گرفته اید.

چشمی های درب اتوماتیک به صورت تک کاره و دوکاره دارای فاکتور بسیار مهمی در بازار ایران می باشد که نوع BEA آن دارای بالاترین کیفیت موجود است و میزان بیشتر نیاز به تعمیرات درب شما را کاهش می دهد به این دلیل که چشمی های با کیفیت پایین نمی توانند به درستی عمل کنند و درب شما در هنگام ورود و خروج دچار مشکل و باز و بسته نشدن به موقع می شود پس باید بدانید چشمی درب شما باید کاملا استاندارد و از کیفیت بالاتری به نسبت قطعات دیگر بهره ببرد.

چشمی درب اتوماتیک در مکان هایی که نور آفتاب به صورت مستقیم به آن می تابد دچار مشکل های زیادی می شود و درب به صورت خودکار بدون ورود و خروج افراد باز و بسته می شود این مشکل در چشمی های اورجینال به ندرت پیش می آید و در صورت دچار شدن به چنین مشکلی به سادگی رفع می گردد.

این نوع خرابی در چشمی های چینی یا کم کیفیت به وفور وجود دارد.

بهترین قیمت برای خرید درب اتوماتیک به میزان ارتفاع و وزن درب شما به میزان بسیار زیادی وابستگی خواهد داشت زیرا نوع موتور و میزان تحمل هنگر های درب برای باز و بسته کردن ریلی درب فاکتور مهمی است.

در صورتی که شما فقط به قیمت درب اتوماتیک توجه داشته باشید درب شما ممکن است پس از مدت یک یا دو سال به مشکل سوختگی موتور یا از بین رفتن پلی اتیلن هنگر ها یا مشکلات دیگر برسد که قطعا شرکت نصب یا شخص نصب کننده درب شما با هزینه های بالایی برای تعمیرات به سراغتان خواهد آمد ????

پس به یاد داشته باشید که فقط فاکتور قیمت درب برای کسانی که قیمت برای آنها مهم است فاکتور بسیار ضعیف و نامعقولی است زیرا در مدت زمان بیشتر هزینه های بسیار بالاتری برای درب خود پرداخت خواهند کرد.