پنجره و درب های reynaers  بلژیک

پنجره و درب های reynaers بلژیک

یکی از دلایل انتخاب پنجره و درب های Reynaers بلژیک راه حل های فوق العاده آن برای تمامی پروژه های خاص می باشد.

به این دلیل که درب و پنجره آلومینیومی در حال تبدیل شدن به بالاترین استاندارد ها در طراحی زیبای ساختمان می باشد. آلومینیوم انعطاف پذیری بالا، کیفیت و دوام استثنایی همراه با پوشش زیبا دارد که همین امر باعث شده طراحان زیادی در ساختمان های مدرن از درب و پنجره آلومینیومی در طراحی ساختمان خود استفاده ببرند.

از این رو Reynaers  را میتوان متخصص برجسته ای در زمینه پنجره و درب های آلومینیومی در اروپا نامید.از جمله درب های پیوتی یا محوری و سیستم های کشویی.

درب و پنجره از نظر طراحان آن باید بسیار نوآورانه و پایدار با محیط ساختمان باشد. این سبک از درب و پنجره با هر طراحی مدرن و یا کلاسیک سازگاری دارد.

شرکت Reynaers راه حل های استاندارد و خاصی برای پروژه های مسکونی، تجاری و صنعتی دارد و از نظر کیفیت بالاترین آسایش، امنیت و بهره وری در انرژی را در دستور ساخت دارد.

ما مفتخریم که این سازنده شگفت انگیز را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

اگر صاحب خانه و یا طراح هستید که به دنبال ترکیب آلومینیوم با نمای داخلی و بیرونی ساختمان با کیفیتی بالا و ظاهری سخت پسند می گردید محصولات این شرکت بهترین گزینه خرید برای شما می باشد.

به همین دلیل ما مشاوره کاملی را به معماران، طراحان و سازندگان ارائه می دهیم تا این محصولات منحصر به فرد را در طرح های خود ادغام کنند. صرف نظر از نوع ساختمان شما و یا مرحله ساخت آن مطمئن هستیم که می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این شرکت در سال 1965 در دوفل، بلژیک تاسیس شد.از آن زمان این شرکت به یک رهبر مهم در توسعه، تولید و توزیع پنجره و درب های آلومینیوم در سراسر دنیا تبدیل شده است.این شرکت اکنون 2322 کارمند دارد و حضور چشمگیری در بازار جهانی دارد.

رینرز بلژیک دارای 40 نماینده در کشور های مختلف و شبکه توزیع در 70 کشور مختلف است. علاوه بر این آنها 12 کارخانه تولید، 5 سایت عایق کاری و 3 سایت رنگ دارند.

خط تولید و محصولات Reynaers

سه طیف محصول از درب و پنجره های پرفروش این شرکت شامل MasterLine 8 ، SlimLine 38، CS77  که همه دارای کیفیت بالا و قیمت استثنایی و خواص حرارتی بالا را دارند.

سیستم های کشویی Reynaers

شامل شش گروه محصول می شوند: Hi-Finity، SlimPatio 68، CP 130، CP 68 و CF77  می باشد که همگی قابل تنظیم و دارای سطوح عملکردی بسیار مناسبی هستند.

سیستم های Curtain walls

وقتی صحبت از محصولات کرتین وال می شود سه گروه از محصولات این شرکت دارای فروش و کیفیت بسیار بالایی می باشند که این سه گروه محصول شامل ElementFacade 7، CW 50 و CW 86.هستند.

تمامی این محصولات در اروپا و پایدار با محیط زیست طراحی و توسعه یافته اند.آنهای با هر شکل و سبکی سازگار می شوند و برای حداکثر کارایی ایمنی به شدت آزمایش می شوند.

از انتخاب های محصولات برتر این برند می توان به گزینه ای ذیل اشاره کرد.

سیستم اسلیم لاین 38

شامل سه دسته محصول : SlimLine 38 Classic، SlimLine 38 Ferro و SlimLine 38 Cubic هستند که به طور استثنایی می توانند با هر سبک ساختمانی مطابقت داشته باشند.همچنین این محصولات برای جایگزینی با پنجره های فولادی مناسب هستند.

این نوع سیستم ها را می توان با پنجره های دوجداره و یا سه جداره نصب کرد که سطوح عایق بسیار بالایی را ارائه می دهند.همچنین با داشتن خطوط باریک می توانند به شما کمک کنند تا در طراحی از ظرافت و زیبایی بسیار زیادی بهره ببرید.

سیستم کشویی Hi-Finity

این محصولات شامل چندین نوع سیستم برای پروفیل ها و دیوار می باشد.بزرگترین نقطه قوت آنها دهانه بزرگ است که حداکثر شفافیت را به شیشه ها می دهد که می توان آنها را با شیشه های دوجداره و سه جداره نصب کرد.سیستم های فینیتی برای درب کشویی بسیار کم مصرف است.

خطوط دید در طراحی این نوع سیستم بسیار باریک و تقریبا فریم لس است که به شما این امکان را می دهد از مناظر بدون مانع لذت ببرید و ظاهری شیک و مدرن برای پروژه خود داشته باشید.

قدرت کششی این نوع درب ها بسیار بالا می باشد به طوری که برای درب های اتوماتیک کشویی می توانند شیشه هایی به وزن 750 کیلوگرم و پانل های ثابت با وزن 1200 کیلوگرم را حمل کنند.

این سیستم های کشویی دارای یک موتور مخفی هستند که به سیستم اتوماسیون منزل شما متصل می شوند که می توانید با لمس یک دکمه درب را به راحتی باز و بسته نمایید.

سیستم MasterLine 8 Doors

شامل طیف گسترده ای از این نوع درب ها برای بالکن ها یا درب ها پیوتی است.

تنوع محصولات در این نوع مدل این اجازه را به شما می دهد که سبک مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

تمامی الزامات مربوط به راندمان حرارتی این نوع درب ها و ایمنی برآورد شده و بسیار محکم و با دوام هستند.

این نوع درب ها می توانند وزنی تا 250 کیلوگرم را تحمل کنند.همچنین می توان این نوع سیستم را با طیف گسترده ای از قفل ها و لولاها نصب کرد.

منبع :Reynaers