مزایای نصب درب اتوماتیک گردان

مزایای نصب درب اتوماتیک گردان

درب های گردان از 3 یا 4 بال تشکیل شده اند که بر روی یک محور مرکزی چرخشی قرار گرفته اند و در یک محفظه گرد با دهانه های ورودی از داخل و خارج محصور شده اند.

درب های گردان می توانند به صورت دستی و اتوماتیک کار کنند و برای هر قطری با هر ابعاد ورودی کارایی داشته باشند.

درب های ریولوینگ به دلیل جلوگیری از ورود و خروج هوا به داخل ساختمان کمک بزرگی به پایین آمدن هزینه های انرژی می کند و می تواند برای عملکرد های خاصی مانند عبور یک طرفه برای جلوگیری از دور زدن گیت های بازرسی در ساختمان های امنیتی مانند فرودگاه ها و یا مراکز تجاری ورودی امن برای ساختمان باشد.

این نوع درب های اتوماتیک منظره ای آشنا در فرودگاه ها و فروشگاه های بزرگ هستند و برای مکان هایی که رفت و آمد زیادی دارند بسیار کار آمد است که حرکت سریع افراد را در داخل و خارج ساختمان تسهیل می کنند در حالی که اجازه ی ورود هوای سرد فضای بیرونی را به داخل ساختمان نمی دهند و در عین حال فضای مناسبی برای رفت و آمد افراد با چرخ های دستی فروشگاهی ایجاد می کند.

درب های گردان به دو دلیل محبوب هستند. اول از همه، هیچ وسیله بهتری برای کنترل سرعت ورود به یک ساختمان وجود ندارد و همچنین به جریان ورودی ثابت به ساختمان کمک می کنند.

دومین مزیت عمده درب اتوماتیک گردان این است که چه در حالت باز و چه در حالت بسته می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و اتلاف گرما را کاهش دهند و در عین حال هوای یکنواختی را در داخل ساختمان تضمین کنند.

یکی از نگرانی ها در رابطه با درب اتوماتیک گردان طراحی آن در ساختمان های تجاری و یا هتل ها است که طراحان برای ورودی به دلیل بزرگ بودن درب، در طراحی خود دچار مشکل می شوند اما این مشکل می تواند با مدل های مختلف یا درب های گردان بدون فریم و یا درب گردان اپراتور مخفی بدون ایجاد مشکل در طراحی ورودی ساختمان نصب و اجرا گردد.

درب های گردان را می توان با دکمه های اضافی برای افراد معلول و سالمندان طراحی و نصب کرد و در صورت فشار دادن دکمه سرعت درب کاهش پیدا کرده تا سهولت بیشتری برای ورود این افراد فراهم شود.

منبع :automaticaccess