گواهینامه ها و اطلاعات شرکت دانکر موتور آلمان

گواهینامه ها و اطلاعات شرکت دانکر موتور آلمان

شرکت دانکر آلمان در سال 1950 تاسیس شده و در سال 1985 با موتور های جریان مستقیم، فروش موتور های خود را در بازار شروع کرده است.

دانکر آلمان با کارخانه های تولیدی در چین، صربستان و آمریکا بازار بزرگی از فروش موتور های مختلف در زمینه اتوماسیون را در دست دارد. دانکر با ادغام شدن با شرکت AMETEK آمریکا در زمینه های هوا فضا و سیستم های نظامی، مهندسی الکترونیک، موتور های وسایل نقلیه سنگین، پمپ و گیج ها، اتوماسیون کارخانجات، صنایع پزشکی، سیستم های منبع تغذیه، گیج های فشار نفت-گاز و برق، ابزارهای مورد استفاده در صنایع انرژی و برق، ابزار کالیبراسیون، دستگاه های اندازه گیری توان، تجهیزات آزمایشگاهی و سختی سنج همکاری می کند.

این شرکت تولید کننده موتور های DC-AC-EC و موتور های خطی، سیلندر برق، موتور های اسپیندل، استپر های موتور و گیربکس می باشد.

در بازار ایران یکی از پرفروش ترین مدل های موتور دانکر، دانکر 55*63 و 25*63 می باشد که مدل 55*63 آن با قدرت موتور 250 نیوتن بر سانتی متر، ولتاژ کاری 24 ولت و دور موتور 3350 دور در دقیقه یکی از پرفروش ترین مدل های این برند است.

این نوع موتور ها توسط توسط دور پیچی آلنی به سقف ریل متصل می شوند. در این موتور دو سیم قرمز و مشکی ضخیم مربوط به آلمیچر موتور و 4 سیم به رنگ های متفاوت که مربوط به انکودر است در انتهای موتور نصب شده است.

ترتیب رنگ در اتصال برق موتور اهمیت زیادی ندارد، چرا که اکثر کنترل باکس ها قابلیت تغییر جهت درب با جابه جایی سیم های موتور را دارند. که به طور معمولی سیم مشکی منفی تغذیه یا همان COM می باشد.

گواهینامه ها

دانکر موتور به عنوان اولین تولید کننده موتور های کوچک، گواهینامه ISO 9001 را دریافت کرد و در سال 2002 گواهینامه ISO 50001

همچنین در سال 2016 با رعایت الزامات مدیریت انرژی گواهینامه ISO 14001 را دریافت کرده است.

دانلود گواهینامه ها دانکر موتور آلمان

ISO 9001

ISO 50001

ISO 14001

منبع :dunkermotoren